DYYYRT!

Vart hos hunddoktorn nu..2100 kronor för några sprutor!! Usch.. hade ja haft en liten mops eller nått hade det blitt betydligt billigare.. Men när man har en leonberger blir det tydligen dyrt! Åt helvete dyrt också!
Allt för dessa djur!



Här är hon min vackra sessa! Mammas snosgos!
Träffa en jätte söt schäfervalp på 8 månader hos doktorn också..öronen vek sej lite hur som helst, gör go!

Ne, nu ska ja laga mat till min älskling! Sen måste ja hämta kassan å nycklar till den förbannade kiosken!! Suck!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Josiee

ja jag jobbar natt så det var nästan läggdagd för mig då:) haft en skön dag?

2008-08-13 @ 01:28:40
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0