Kusligt!

Japp, nu är ja hemma igen! Såg nyss en skitbra film, dock lite gammal. Tror den hette kärlek på hal is..jag böla iallafall! Haha, det gör ja jämt nu förtiden när ja ser nått fint, romantiskt, hemskt, sorgligt, roligt...you name it! Men sån är jag, tydligen! Haha.

Idag kommer min kära mor hem! Ska ta doggsen på en långpromenad dit sen.. Var tvungen att ringa henne förrut å säga att hon skulle köra jääätte försiktigt hem, med tanke på den hemska mardröm ja hade inatt.. Å vet ni vad? Både mamma å brorsan hade också haft hemska mardrömmar! Brorsan (8 år) hade drömt att mamma hade klätt ut sej till tomte me en annan konstig tomte å försvunnit ifrån han..stackar´n! Å mamma hade drömt att hela brorsans klass + lärare hade stått utanför hennes dörr å sagt "att det har hänt nått hemskt".. konstigt va? Jag blev om än inte mer orolig! Ska ringa sen igen å kolla så det går bra.. Gillar inte sånt här, känns som om man drömmer sanndrömmar eller nått. Men det går nog finfint.

Gött, kom ingen leverans te jobbet idag, en lastbil hade gått sönder efter vägen så vi hade bara det nattleveransen lämnat av att plocka upp idag. Vi ägnade frukosten åt sex å samlevnads-snack, skratta så vi skrek.
Töligt bara att det är ja som öppnar imöra å har förmodligen väldigt mycket att plocka då när ja kommer. Men det är ett senare problem.

Har nyss tvättat håret, man hinner inte riktigt de på möran när man börjar så tidigt, iallafall inte ja som måste blåsa å platta det. men nu är det gjort.. bara plattningen kvar..:p



Min älskling! ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha okej :) Ja men de är klart vi ska! Till veckan ska vi till stan ;) och imorgon kväll kommer vi till er om det inte blir för sent! :) Puss gumman

2008-08-15 @ 16:17:41
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh ja de va synd :( Hade gärna träffat dig! Men vi MÅSTE träffas snart, måste prata med någon. Du kanske har hört vad som hände? Men jag fattar inte själv att jag kan vara så dum! Hoppas du mår bra i alla fall, vi får ses snart. saknar dig Madde<3 Puss!

2008-08-18 @ 14:35:36
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej! Nej men det är ingen fara, jag förstod att du jobbar mkt. Hmm, jag gjorde en dum sak.. eller jag gjorde det aldrig men jag tänkte och jag gjorde Kim ledsen och jag har så dåligt samvete nu, vill verkligen inte göra honom ledsen eller göra dumma saker. Men det är bättre nu, har har mer eller mindre förlåtit mig men jag vet inte om jag kommer kunna lova att jag inte gör samma misstag igen för jag har gjort sånna saker innan jag träffade Kim och jag har inte kunnat bli bättre :( Det är jobbigt. Men vi får ses när du har tid! Det är bara att du hör av dig när du är ledig och kan :) Tack för att du finns gumman, du är guld värd! <3 Puss stumpis

2008-08-20 @ 19:02:20
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh gumman :') Nej jag mår inte alls bra.. vi har gjort slut och jag har flyttat hem till pappa igen. Just nu känns det bara skit, men det fick bli så för att vi bråkade heeela tiden och det knäckte mig. Jag älskar Kim hur mycket som helst men jag vet inte om det kommer funka när det bara är bråk. Vi har ju redan försökt lösa det så många gånger men aldrig lyckats. Tyvärr, jag vill inte ha det så här men det känns som att det blir bäst. Ja! vi MÅSTE träffas snart, saknar dig grymt mycket. Är så rädd att jag kommer förlora dig nu när det blev så här, det vill jag inte! Hur är det med dig då stumpis? :) Pusspuss

2008-09-05 @ 11:09:35
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: tess

kikar in å ösnkar dig en trevlig helg. //Tess

2008-09-05 @ 14:40:34
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0