Godmorgon! Redo för paartey!??

Det är jag! Ikväll blir det fest! Ska bli så underbart roligt! Tina å Elin..blir grejjer de! ;)
Är sugen på att börja göra mej iordning redan nu..fasst det är kanske lite tidigt. :D
Kan kanske börja me naglarna nu iof sej..

Idag hade vi sovmorgon. Bonzo kom upp å la sej över mej i hopp om att ja skulle gå upp å ge han mat, men det blev en timmes gos istället! En mer kramgo vovve får man leta efter, han är underbar. Chessy också givetvis, men hon är inte lika kelsjuk.




Titt på han! Mammas snosgos! Han är glad jämt! :D

Faan, att vädret ska va så töligt då?!
Igår när ja kom hem låg det ett litet paket ifrån posten på bordet.. å ja som väntar på mina brillor blev jätteglad i vetskapen om att det var dom, men icke! Några jävla gratis omega3 tabletter...suck va sur ja blev! Jag får stå ut tills på måndag, inte så långt kvar tills dess..

Ne, nu ska jag fixa en underbar frukost te min göbbe.. Omellet me räkstuvning står på dagens frukostmeny! Mums!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det blir nog bra, men jag ska åka hem en sväng nu, måste hämta lite saker som jag måste ha. Eller jag vet inte om jag måste åka nu för jag funderar på att ringa till det där jobb grejet och säga att jag kommer inte. Jag vill ju inte jobba som teleförsäljare:/ Men jag får se vart jag befinner mig när ni ska åka.



Hm det där med ögonfransarna. Jag har inte vart hos läkare för det är ju så dyrt. Men dom är på väg ut bara det att det tar sån jäkla tid. Men vi ses sen:D Puss

2008-11-08 @ 11:32:40
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh men min älskade lilla gumman:) Saknar dig också, jävligt mycket. Vet inte om jag ska till skåre under helgen, jag och kim har gjort slut så jag åker nog inte dit :( tyvärr, men vi bara bråkar heeela tiden. Orkar inte med det mer. Men jag kanske kan komma till skåre ändå och träffa dig så kan vi ta en promenad eller nått:) Måste ju träffa dig ändå ju<3 Älskar dig. Pusspuss

2008-11-18 @ 14:48:51
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0