Jag vann dom!! Weeii!

Yes! Ja vann auktionen på tradera!!!



Nu är dom mina!! Endast 195 kr! Tyckte ja va helt okej..:)
Faan va glad ja är nu, vill att dom ska vara här hos mej NU! Hmm..hur lång tid kan det ta innan ja får dom? 2 dagar kankse om hon skickar dom imöra..eller?

Gött iallafall.. nu återstår ju frågan om optikern kan byta ut glaset mot glas med styrka?? Men det borde dom ju kunna.. Weeii!! Va gött!! Hoppas dom är lika tuffa på mej nu bara.

Ne, nu ska ja ordna käk te min lilla gubbe..:) Puss å kläm!

Kommentarer
Postat av: Martina

Guuud va kul att du vann!:D Jag måste få testa dom sen. du kommer bli asball Madde!:D



Ja men visst är det så. Kim tycker jag hela tiden ändrar på allt jämt men jag är ju sån. Jag tröttnar jätte fort och vill testa nya saker. Det är ju skitkul ju:) Så det tänker jag fortsätta med. Sov gott älskling<3 Puss!

2008-11-06 @ 22:31:42
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0