Ska ja ha glasögon så ska dom faan va fula också!!

Jepp, det här me blogg va ju inte riktigt min grej..
Så denna gång ska ja inte ens säga att ja ska försöka bättra mej, för det kommer ja säkert inte göra ändå..
Men ja skriver lite när ja vill. å så var det me de!

Jo, det har ju blivit konstaterat att ja ser dåligt! Å ja som alltid trott att ja ser hur bra som helst.. Men ja kan säga att nu när ja "vet" att ja ser dåligt, jo då ser ja dåligt också..haha..vad dum man är.
Men faktumet kvarstår: Ja måste ju skaffa glasögon! Å ja tackar gudarna att det finns linser, för ja är riktigt ful i glasögon! Men, om ja nu ska skaffa glasögon så ska ja iallafall köpa dom ja vill ha! Å ja vill ha sånna där retrobrillor.. dom är så tuffa. Hemskt fula, men tuffa..:p






Lagt bud på dom här tuffa retrobågarna på tradera..
Det går ju inte få tag på nån annanstans! Att inte optiker säljer, det undrar ja..?!
Å ja måste varna!! Jösses va farligt tradera va! Blev ju typ beroende me en gång!

Är så trött idag, gick upp halv fem imorse, åkte te jobbet å så kom inte leveransen dit förrns åtta..drygt!! Jaja, har suttit på en varsin pall ja å Marlene på jobbet å disskuterat meningen me livet typ. Hahah..

Ne, nu ska ja nog vila en sväng..somnar snart!

Pöss!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Men dom är ASSNYGGA! och jag tror du skulle passa i dom. Du skulle se riktigt cool ut ;) Hoppas du får dom. Jag har också suttit på tradera och kikat lite och jävlar jag vill typ lägga bud på allt bara för att det är så lågt pris och finns så mycket kul. Men jag har ju inga pengar. När jag har de ska jag lägga bud på peruker :D Hoppas du har en jätte bra dag gumman. Puss på dig love!

2008-11-06 @ 14:42:02
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0