Ännu en dag..

Faan, livet bara flyger förbi ju! Men hinner man göra nått roligt me det då? Känns inte så.. Igår va ja på stan me mamma en sväng å fick ett underbart snyggt skärp av henne! Mamma är så snäll! Har inte tagit kort på det än, men lägger upp det vid annat tillfälle! Kom på att ja lovade å lägga upp min kära syster, när hon hade vart hos fotografen..



Så härliga bilder!! Hon köpte 30 kort.. Å snart ska ja också få ta riktiga kort!
Faan va gött å ha bilder där man är så snygg man nånsin kan bli.. Men dyyrt!! Kanske värt de ändå.. jo det tycker nog jag!

Snart ska ja iväg te jobbet..suck! Är så trött! Å så vet ja att ja inte är ledig nått förrns nästa helg..det suger!
Jeje..ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: älsklingen..

Ja han va ju jätte bra, fick gåshud jag :D Nej de har jag inte, hade en men jag tog bort den för jag orkade inte lära mig hur det funkade. Jaa, de är klart jag vill! :) Va är de för nån då? Vad kostar korten? :) Pusspuss gumman

2008-09-21 @ 12:58:19
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Martina

Oops, det blev fel namn. Kim hade kommenterat till mig :)

2008-09-21 @ 13:03:21
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0