I´m back! :p

Haha, jo jag insåg att ja inte var sådär jätte duktig på det här med blogg.. Men ja gör ett nytt försök..
Snart kommer min älskade syster hem te mej, vi ska ut te skutberget idag me vovvsarna, mysigt värre! Hon har vart hos en riktig fotograf å tage bilder, så hon skulle ta me dom så ja kan lägga up dom sen.. spännande!
Inte ofta vi är lediga samtidigt så man får ju ta dom tillfällen som ges.. Känns som ja jobbar dygnet runt nu! Men det känns nog segare efter semestrar å förkylningar å sånt.. Finns liksom inget man ser fram emot, inget man längtar till..
Ska nog försöka tatuera mej snart igen, nått roligt iallafall..:D



Min supergoa lillebror försöker posa med Simon (som kan posa) haha



Igen...det går inge vidare...Dazen är me här oxå! Supermysiga pöjker!



Älskar detta kort!! Min bror ska inte bli fotomodell, det är en sak som är säkert!!
Älskar dej Lillstrumpa! Världens bästa bror!

Kommentarer
Postat av: Martina

Söta bilder! :) Hoppas du orkar blogga igen, det va kul att se vad du gjorde på dagarna :) Åh jag älskar dig också Madde, du är en helt underbar vän. Jag har väldigt svårt för tjejer, det är inte alls många jag tycker om men du är en av mina tre bästa kompisar och jag är så glad för det :) Vi ska ses så fort du är ledig ;) Pusspuss

2008-09-16 @ 12:10:14
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0